RAZREDNIKI IN NADOMESTNI RAZREDNIKI
Razrednik ima pomembno vlogo v procesu vzgoje in izobraževanja, zato se dijaki in starši nanj obračajo po pomoč, nasvete, informacije …
Delo razrednika obsega:
- opravljanje razrednih ur (1 uro na teden), na katerih poteka sprotno reševanje razredne problematike (izostajanje, ocenjevanje, vzgojna problematika, tematske ure idr.),
- koordiniranje dela z ravnateljem in svetovalno službo,
- seznanjanje dijakov in staršev z novimi pravilniki MIZŠ ali internimi predpisi šole,
- pripravo letnega programa razrednih ur (vsaj 10 razrednih ur mora biti tematskih),
- sklicevanje in vodenje sestankov oddelčnega učiteljskega zbora,
- sodelovanje s starši na roditeljskih sestankih, govorilnih urah (vsak teden enkrat dopoldan, na skupnih popoldanskih po programu šole) ali v drugih oblikah (telefonski pogovori, elektronska pisna obvestila idr.),
- svetovalno delo z dijaki (govorilne ure za dijake),
- vodenje postopka za izrek vzgojnih ukrepov za lažje kršitve, odločanje o vzgojnih ukrepih,
- vodenje in hranjenje dokumentacije,
- sprejemanje predlogov, želja in pritožb staršev ter njihovo reševanje,
- sodelovanje z ravnateljem,
- seznanjanje dijakov in staršev z obvestili vodstva šole,
- izdaja potrdil o vpisu in drugih obrazcev po pooblastilu ravnatelja,
- strokovno izpopolnjevanje za delo razrednika,
- opravljanje drugih nalog v skladu z zakonom in po navodilih ravnatelja,
- spremljanje dijakov na ekskurzijah, športnih dnevih in dejavnostih IND.
Razredna ura pomeni za dijake skupno reševanje težav in spodbuja iskrenost misli, mnenj ter predlogov, zato se mora učitelj nanjo pripraviti.
V tem šolskem letu bo delo razrednikov namenjeno:
- odnosu med učenci (različne delavnice idr.),
- izboljšanju razredne klime,
- skupinskemu delu, preprečevanju nasilja, učenju strpnosti idr.,
- spremljavi izostajanja dijakov in preprečevanju izostajanja,
- učni pomoči drug drugemu,
- izboljšanju učnega uspeha,
- preprečevanju osipa dijakov,
- spodbujanje dijakov k vključitvi v krožke in dejavnosti na šoli,
- individualnim razgovorom z dijaki,
- evalvaciji učnega uspeha dijakov v posameznem konferenčnem obdobju,
- tematskim razrednim uram,
- razvijanju pripadnosti šoli,
- vključevanju staršev v življenje šole,
- drugim obravnavam.
EKONOMSKA GIMNAZIJA
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Tanja BENČIČ RIHTARŠIČ
Meri LOGAR |
1. A EG | 22 | 8 | 30 |
Tea RACE
Miha Jelovčan |
1. B EG | 15 | 15 | 30 |
Nataša PRIMOŽIČ
Andreja MARZI |
2. a EG | 15 | 10 | 25 |
Nataša JERMAN
Gregor SOTLAR |
2. b EG | 18 | 5 | 23 |
Meri LOGAR
Tanja BENČIČ RIHTARŠIČ |
3. a EG | 16 | 11 | 27 |
Pija STEGEL
Doris HRVATIN |
3. b EG | 21 | 5 | 26 |
Mojca KOCJAN
Breda ŠVARA |
4. a EG | 16 | 5 | 21 |
Katarina FURLAN
Nataša VRČON TRATAR |
4. b EG | 12 | 6 | 18 |
EKONOMSKI TEHNIK
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Mojca BUTINAR MUŽINA
Alenka PETRIČ |
1. a ET | 16 | 14 | 30 |
Petra BREMEC
Mojca LAZAR |
1. b ET | 18 | 11 | 29 |
Sonja ŠULIGOJ
Boris GOMEZEL |
1. c ET | 19 | 11 | 30 |
Maja KUGONIČ
Branka ŽERJAL |
2. a ET | 18 | 11 | 29 |
Leon SENICA
Doris POHLEN GOBBO |
2. b ET | 17 | 11 | 28 |
Nino LEGNAR
Darja PALČIČ |
3. a ET | 10 | 19 | 29 |
Mojca LAZAR
Ingrid PEROŠA |
3. b ET | 12 | 13 | 25 |
Keith KLEVA
Ingrid KODARIN |
4. a ET | 12 | 18 | 30 |
Ester JERKIČ ŠTURM
Verka ISOVSKA |
4. b ET | 9 | 13 | 22 |
ADMINISTRATOR
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Smiljana ŠKVARČ
Gregor SOTLAR |
1. AD | 22 | 5 | 28 |
Valerija JAKOVAC
Eva ZORKO |
2. AD | 15 | 5 | 20 |
Senija SMAJLAGIĆ
Nataša JERMAN |
3. AD | 11 | 4 | 15 |
TRGOVEC
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Tine FARKAŠ
Robi POČKAJ |
1. TR | 15 | 13 | 28 |
Nataša STOPAR
Martin KORYTOWSKI |
2. TR | 10 | 7 | 17 |
Samo ŠTEMBERGER
Mirjana MAJER BABIČ |
3. TR | 9 | 8 | 17 |
EKONOMSKI TEHNIK – POKLICNO-TEHNIŠKO IZOBRAŽEVANJE
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Stanka VINČEC
Mirjana DUJC |
4. ET-PTI | 15 | 8 | 23 |
Tanja SKOK
Silvana CIJAN |
5. ET-PTI | 4 | 3 | 7 |
POKLICNI TEČAJ
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Dolores OMAHEN
Ingrid BARUCA |
ET-PT | 14 | 18 | 34 |