RAZREDNIKI IN NADOMESTNI RAZREDNIKI
Razrednik ima pomembno vlogo v procesu vzgoje in izobraževanja, zato se dijaki in starši nanj obračajo po pomoč, nasvete, informacije …
Delo razrednika obsega:
- opravljanje razrednih ur (1 uro na teden), na katerih poteka sprotno reševanje razredne problematike (izostajanje, ocenjevanje, vzgojna problematika, tematske ure idr.),
- koordiniranje dela z ravnateljem in svetovalno službo,
- seznanjanje dijakov in staršev z novimi pravilniki MIZŠ ali internimi predpisi šole,
- pripravo letnega programa razrednih ur (vsaj 10 razrednih ur mora biti tematskih),
- sklicevanje in vodenje sestankov oddelčnega učiteljskega zbora,
- sodelovanje s starši na roditeljskih sestankih, govorilnih urah (vsak teden enkrat dopoldan, na skupnih popoldanskih po programu šole) ali v drugih oblikah (telefonski pogovori, elektronska pisna obvestila idr.),
- svetovalno delo z dijaki (govorilne ure za dijake),
- vodenje postopka za izrek vzgojnih ukrepov za lažje kršitve, odločanje o vzgojnih ukrepih,
- vodenje in hranjenje dokumentacije,
- sprejemanje predlogov, želja in pritožb staršev ter njihovo reševanje,
- sodelovanje z ravnateljem,
- seznanjanje dijakov in staršev z obvestili vodstva šole,
- izdaja potrdil o vpisu in drugih obrazcev po pooblastilu ravnatelja,
- strokovno izpopolnjevanje za delo razrednika,
- opravljanje drugih nalog v skladu z zakonom in po navodilih ravnatelja,
- spremljanje dijakov na ekskurzijah, športnih dnevih in dejavnostih IND.
Razredna ura pomeni za dijake skupno reševanje težav in spodbuja iskrenost misli, mnenj ter predlogov, zato se mora učitelj nanjo pripraviti.
V tem šolskem letu bo delo razrednikov namenjeno:
- odnosu med učenci (različne delavnice idr.),
- izboljšanju razredne klime,
- skupinskemu delu, preprečevanju nasilja, učenju strpnosti idr.,
- spremljavi izostajanja dijakov in preprečevanju izostajanja,
- učni pomoči drug drugemu,
- izboljšanju učnega uspeha,
- preprečevanju osipa dijakov,
- spodbujanje dijakov k vključitvi v krožke in dejavnosti na šoli,
- individualnim razgovorom z dijaki,
- evalvaciji učnega uspeha dijakov v posameznem konferenčnem obdobju,
- tematskim razrednim uram,
- razvijanju pripadnosti šoli,
- vključevanju staršev v življenje šole,
- drugim obravnavam.
EKONOMSKA GIMNAZIJA
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Mojca KOCJAN
Breda ŠVARA |
1. A EG | |||
Ingrid KODARIN
Vesna EBERLE |
1. B EG | |||
Tanja BENČIČ RIHTARŠIČ
Meri LOGAR |
2. a EG | |||
Tea RACE
Miha Jelovčan |
2. b EG | |||
Nataša PRIMOŽIČ
Nataša VRČON TRATAR |
3. a EG | |||
Nataša JERMAN
Tatiana Elisabet PRIMOŽIČ |
3. b EG | |||
Meri LOGAR
Nataša PRIMOŽIČ |
4. a EG | |||
Martina TOPLIŠEK
Nataša JERMAN |
4. b EG |
EKONOMSKI TEHNIK
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Eva ZORKO
Mirjana DUJC |
1. a ET | |||
Katja BENČIČ
Doris POHLEN GOBBO |
1. b ET | |||
Tea MAKIVIĆ
Ingrid PEROŠA |
1. c ET | |||
Mojca BUTINAR MUŽINA
Alenka PETRIČ |
2. a ET | |||
Petra BREMEC
Darja PALČIČ |
2. b ET | |||
Sonja ŠULIGOJ
Boris GOMEZEL |
2. c ET | |||
Maja KUGONIČ
Ingrid BARUCA |
3. a ET | |||
Leon SENICA
Dolores OMAHEN |
3. b ET | |||
Nino LEGNAR
Leon SENICA |
4. a ET | |||
Mojca LAZAR
Mojca KOCJAN |
4. b ET |
ADMINISTRATOR
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Klemen MAUČEC
Smiljana ŠKVARČ |
1. AD | |||
Smiljana ŠKVARČ
Mirjana DUJC |
2. AD | |||
Nataša STOPAR
Valerija JAKOVAC |
3. AD |
TRGOVEC
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Nika FLEIHTINGER
Katarina FURLAN |
1. TR | |||
Tine FARKAŠ
Silvana CIJAN |
2. TR | |||
Nataša STOPAR
Valerija JAKOVAC |
3. TR |
EKONOMSKI TEHNIK – POKLICNO-TEHNIŠKO IZOBRAŽEVANJE
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Tanja SKOK
Nika FLEIHTINGER |
4. ET-PTI | |||
Stanka VINČEC
Mojca LAZAR |
5. ET-PTI |
POKLICNI TEČAJ
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK | DEKLETA | FANTJE | SKUPAJ |
Ester JERKIČ ŠTURM
Andrejka ŠAVRON |
ET-PT |