V letošnjem šolskem letu bodo na šoli potekale 22-urne delavnice, ki so zasnovane na podlagi metodologije “Business Model Canvas”, kjer dijaki spoznajo osnovne veščine in pristope razvoja, opisa in evalvacije lastnih podjetniških idej.
V okviru metodologije dijaki 3. letnikov ekonomskega tehnika:
- spoznajo ključne faze in vidike razvoja podjetniških rešitev,
- preko postopka zaznavanja in razumevanja problema uporabnikov raziščejo trg uporabnikov in s terenskimi raziskavami testirajo in ocenijo velikost trga uporabnikov,
- oblikujejo lastno poslovno idejo kot rešitev problema,
- zasnujejo postopek izdelave, testiranja in izvedbe rešitve,
- predstavijo končno idejo z nastopom pred javnostjo.
Vzporedno s tem si dijaki pridobijo kvalitetne izkušnje, znanja in veščine na področju dela in sodelovanje v skupini, odkrivanja lastnih kompetenc ter nastopanja v javnosti v obliki kratke in dinamične predstavitve.
Šola bo dijakom nudila kvalitetne delavnice in predavanja, ki jih bodo izvajali zunanji izvajalci:
- Boško Praštalo, strokovnjak za mreženje in prodajo, član strokovnega sveta Superbrands 2018, CEO Sellution, ki skrbi za prodajo aktivnosti Superbrands Slovenija;
- Andrej Medved, strokovnjak na področjih agrarne in okoljske ekonomike, vodenja, priprave in izvedbe projektov ter poznavalec start-up podpornega okolja, identifikacije in razvoja podjetniški idej;
- uspešna mlada podjetnica Katja Likar;
- svetovalci na SPOT TOČKI v Kopru.
Šola je uspešno kandidirala na razpisu, zato se program v celoti financira iz javnih sredstev.
Koper, 25. 9. 2019
Mentorici projekta
Tanja Skok, univ. dipl. ekon.,
mag. Nataša Vrčon Tratar