RAZREDNIKI IN NADOMESTNI RAZREDNIKI
Razrednik ima pomembno vlogo v procesu vzgoje in izobraževanja, zato se dijaki in starši nanj obračajo po pomoč, nasvete, informacije …
Delo razrednika obsega:
- opravljanje razrednih ur (1 uro na teden), na katerih poteka sprotno reševanje razredne problematike (izostajanje, ocenjevanje, vzgojna problematika, tematske ure idr.),
- koordiniranje dela z ravnateljem in svetovalno službo,
- seznanjanje dijakov in staršev z novimi pravilniki MIZŠ ali internimi predpisi šole,
- pripravo letnega programa razrednih ur (vsaj 10 razrednih ur mora biti tematskih),
- sklicevanje in vodenje sestankov oddelčnega učiteljskega zbora,
- sodelovanje s starši na roditeljskih sestankih, govorilnih urah (vsak teden enkrat dopoldan, na skupnih popoldanskih po programu šole) ali v drugih oblikah (telefonski pogovori, elektronska pisna obvestila idr.),
- svetovalno delo z dijaki (govorilne ure za dijake),
- vodenje postopka za izrek vzgojnih ukrepov za lažje kršitve, odločanje o vzgojnih ukrepih,
- vodenje in hranjenje dokumentacije,
- sprejemanje predlogov, želja in pritožb staršev ter njihovo reševanje,
- sodelovanje z ravnateljem,
- seznanjanje dijakov in staršev z obvestili vodstva šole,
- izdaja potrdil o vpisu in drugih obrazcev po pooblastilu ravnatelja,
- strokovno izpopolnjevanje za delo razrednika,
- opravljanje drugih nalog v skladu z zakonom in po navodilih ravnatelja,
- spremljanje dijakov na ekskurzijah, športnih dnevih in dejavnostih IND.
Razredna ura pomeni za dijake skupno reševanje težav in spodbuja iskrenost misli, mnenj ter predlogov, zato se mora učitelj nanjo pripraviti.
V tem šolskem letu bo delo razrednikov namenjeno:
- odnosu med učenci (različne delavnice idr.),
- izboljšanju razredne klime,
- skupinskemu delu, preprečevanju nasilja, učenju strpnosti idr.,
- spremljavi izostajanja dijakov in preprečevanju izostajanja,
- učni pomoči drug drugemu,
- izboljšanju učnega uspeha,
- preprečevanju osipa dijakov,
- spodbujanje dijakov k vključitvi v krožke in dejavnosti na šoli,
- individualnim razgovorom z dijaki,
- evalvaciji učnega uspeha dijakov v posameznem konferenčnem obdobju,
- tematskim razrednim uram,
- razvijanju pripadnosti šoli,
- vključevanju staršev v življenje šole,
- drugim obravnavam.
EKONOMSKA GIMNAZIJA
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Meri LOGAR
Nataša Primožič |
1. A EG |
Andreja Marzi
Matej Ristič |
1. B EG |
Mojca KOCJAN
Breda Švara |
2. a EG |
Ingrid KODARIN
Vesna Eberle |
2. b EG |
Tanja BENČIČ RIHTARŠIČ
Meri Logar |
3. a EG |
Tea RACE
Miha Jelovčan |
3. b EG |
Nataša PRIMOŽIČ
Nataša Vrčon Tratar |
4. a EG |
Nataša JERMAN
Ana Bačar |
4. b EG |
EKONOMSKI TEHNIK
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Klara ISKRA
Doris Hrvatin |
1. a ET |
Mojca ŽVOKELJ
Vanja Klančnik Kišasondi |
1. b ET |
Nino LEGNAR
Nataša Stopar |
1. c ET |
Mirjana DUJC
Darja Palčič |
2. a ET |
Katja BENČIČ
Doris Pohlen Gobbo |
2. b ET |
Tea MAKIVIĆ
Veronika Grmek Vilhar |
2. c ET |
Mojca BUTINAR MUŽINA
Alenka Petrič |
3. a ET |
Nada ĐUKIĆ
Keith Kleva |
3. b ET |
Sonja ŠULIGOJ
Urška Božič |
3. c ET |
Maja KUGONIČ
Tine Farkaš |
4. a ET |
Leon SENICA
Ester Jerkič Šturm |
4. b ET |
ADMINISTRATOR
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Frida GOLJA
Boris Gomezel |
1. AD |
Klemen MAUČEC
Smiljana Škvarč |
2. AD |
Smiljana ŠKVARČ
Mirjana Dujc |
3. AD |
TRGOVEC
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Mateja STEPANČIČ
Robi Počkaj |
1. TR |
Nika FLEIHTINGER
Katarina Furlan |
2. TR |
Tine FARKAŠ
Frida Golja |
3. TR |
EKONOMSKI TEHNIK – POKLICNO-TEHNIŠKO IZOBRAŽEVANJE
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Nataša STOPAR
Nika Fleihtinger |
4. ET-PTI |
Tanja SKOK
Karmen Gluhodedov |
5. ET-PTI |
POKLICNI TEČAJ
RAZREDNIK IN NADOMESTNI RAZREDNIK | ODDELEK |
Ester JERKIČ ŠTURM
Ingrid Baruca |
ET-PT |